MENU

מה קרה סקס בעולם המודרני? עבור מישהו זה רק קבוצה של אותיות שאינן כנראה לתת ערכים. ועל מישהו זה ספר שלם שיכול קרא רק עם אדם אחד

התוכן של המאמר

1 חופש פעולה - תאריך הלילה 2 סקס יחיד בחברה 3 מין תנאים מוקדמים ללא חובות 4 בדידות - זה נורא? 5 מסכים גם? 6 סקס ללא חובות אהבה 7 ואינם מטילים תקווה, אני נשוי 8 היה עדיין מצוין 9 סקס בידידות 10 מהם סקסולוגים אומללים 11 פליטים 12 מינוסים

אוכלוסיית האדמה מחולק לשלוש קטגוריות:

1 - אלה שכל ילדות אמרה כי הנשמה והגוף אנחנו חייבים להשתייך רק לאחד מועדף (בן זוג, בן זוג). ברוב המקרים, כאלה אנשים מחכים לגיל מבוגר לבד.

2 - אנשים חופשיים שמקבלים הנאה מתאריכים חד פעמיים מבלי לשרוד לפיתוח מערכות יחסים.

3 - כבר זוגות חוקיים. הם התייחסו פעם אחת או 2 קטגוריות.

חופש פעולה - תאריך ללילה

מה קרה סקס לילה? רוב החבר'ה והגברות מתבקשים בשאלה זו ... Читать дальше »

Просмотров: 91 | Добавил: antionettebji3 | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

נושא המין נכתב מאמרים שונים, וכנראה, רבע טוב מהם ממהר לענות לקורא שלך לשאלה "איך לפתור עבור סקס שלישיה?-. זהו נושא קפדני למדי, כי יחסי מין שלישיה, כי הזר של מישהו אחר פגע בשוטפים. למרות כל הפתוח מידע, זוגות רבים הם עדיין ביישן עושה אהבה גם כאשר מופעלת אור או לא הניח וילונות. אבל מה אם אתה באמת רוצה להוסיף צימוקים חיים סקסיים?

התוכן של המאמר

1 מילים - המפתח לפעולה 2 Band מכשולים 3 מי להזמין? 4 מעשית adviсe

מילים - המפתח לפעולה

כמו כל שאלה אחרת, סקס שלישיה גם צריך לדון. שני השותפים צריכים להיות מוכנים לו. לא חייב להיות מוטל תשוקה, אבל רק החלטה הדדית. לכן, אם יש ספקות, ייתכן שההרחבת מעגל השותפים המיניים שווה כפפה.

מצד שני, זה הגיוני טיעונים מובילים. להסביר למה זה מעניין איך לשנות את יחסי. לשכנע כי הרצון יש שלישיה הם לא בשל ההפסד הכללה לשותפים.

לְהִתְאַגֵד מכשולים

חוויית המין הראשונה - זה ... Читать дальше »

Просмотров: 96 | Добавил: antionettebji3 | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

השאלה של גודל ללא דופי של pluses זכר הוא מטריד Bearins בחורים וגברות עד עכשיו. מישהו הוא אורך עקרוני, ומישהו מעריך יותר היקפו ויכולת להשתמש בסמכות מינית. אין תשובה אחת, אבל תודה אינספור מחקר ניתן למצוא מדוע בחורים גדלים שונים, שממנו הוא תלוי ומה בסופו של דבר לְהַשְׁפִּיעַ.

התוכן של המאמר

1 סטטיסטיקה 2 תנאים מוקדמים Variatives גודל 3 ביצים 4 השפעה גודל

סטָטִיסטִיקָה

הממדים של איבר איברי המין הגברי יכול מאוד לְהִשְׁתַנוֹת. יותר ממה שהוא יותר, פחות אורך הפין. אף אחד לא מסתורין שבמדינת המין הנרגשת הרשות עשויה לעלות בסכום. אבל כלל זה הוא ייחודי לכולם גברים.

אבל גברים לעתים קרובות לחוות קומפלקסים המוטלים על ידי סטריאוטיפים. היום ב חברה יש השקפת עולם כי חבר באורך של לפחות שש עשרה ס"מ לא נחשב רגיל. אבל זו ההצהרה הלא נכונה. רוב הנשים הנסקרות השקפת העולם באה לידי ביטוי כי עובי הגוף המיני הוא שלהם יותר גורם עקרוני מאשר אורך.

... Читать дальше »

Просмотров: 101 | Добавил: antionettebji3 | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

לכולם יש פוֹבּיָה. אנשים במשך מאות שנים פחדו מגבהים, עכבישים ונחשים, אבל עשרים במאה הראשונה יש הרבה הפחתת הפצה להדביק HIV דרך מציצה. למרבה המזל, היום כל אחד יכול לגלות אם זה באמת יכול קבל HIV.

התוכן של המאמר

1 הזהיר, ואז חמושים! 2 האם שותף יכול להיות נגוע אם הנערה היא חולה HIV? 3 גבר נגוע 4 קצת על טוב

מתן זרוע!אני

מידע כללי

בתור התחלה להבין מה HIV הוא וכמה זה מסוכן. HIV - קיצור, פענוח כמו וירוס חיסוני אנושי מדהים מערכת החיסון, גורם לה להחלשות הדרגתית. בעולם יש מספרים כ -35.7 מיליון זיהומיות, ברוסיה נתון זה הוא 780,000. המבנה יוצא הדופן של הנגיף גורם לאזעקה אמיתית מהאוכלוסייה, כי אין אלה שרוצים להדביק מחלה חשוכת חשיבה. הרופאים מבחינים במספר בסיסי שיטות זיהום:

אם אמא בהריון חולה, אז HIV יכול להעביר את הילד; הנגיף מועבר דרך הזרע עם לא מוגן סקס נרתיקי; באמצעות חלב אם אם התינוק נולד בָּרִיא; דרך הבחירה של איברי המין.

תסמי ... Читать дальше »

Просмотров: 116 | Добавил: antionettebji3 | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)