MENU

16:46
שלושה במיטה: כיצד להחליט על שלישיה סקס

נושא המין נכתב מאמרים שונים, וכנראה, רבע טוב מהם ממהר לענות לקורא שלך לשאלה "איך לפתור עבור סקס שלישיה?-. זהו נושא קפדני למדי, כי יחסי מין שלישיה, כי הזר של מישהו אחר פגע בשוטפים. למרות כל הפתוח מידע, זוגות רבים הם עדיין ביישן עושה אהבה גם כאשר מופעלת אור או לא הניח וילונות. אבל מה אם אתה באמת רוצה להוסיף צימוקים חיים סקסיים?

התוכן של המאמר

1 מילים - המפתח לפעולה 2 Band מכשולים 3 מי להזמין? 4 מעשית adviсe

מילים - המפתח לפעולה

כמו כל שאלה אחרת, סקס שלישיה גם צריך לדון. שני השותפים צריכים להיות מוכנים לו. לא חייב להיות מוטל תשוקה, אבל רק החלטה הדדית. לכן, אם יש ספקות, ייתכן שההרחבת מעגל השותפים המיניים שווה כפפה.

מצד שני, זה הגיוני טיעונים מובילים. להסביר למה זה מעניין איך לשנות את יחסי. לשכנע כי הרצון יש שלישיה הם לא בשל ההפסד הכללה לשותפים.

לְהִתְאַגֵד מכשולים

חוויית המין הראשונה - זהו מבחן רציני של יחסי כוח. הכל צריך לקרות מקסימום בזהירות ביחס לשותף.

הדמיה החלומות שלנו בישראל פשוט, אם אתה מודל יפה מרוסיה. אתה יכול לעסוק בישראל בשעות הפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 5,200 יורו.

הוא צריך להרגיש חשוב יותר "Newbie". צריך להיות מאה אחוז הבנה כי בני הזוג הוא הכי הרבה חשוב וזה היה על ההנאה שלהם כי כל זה היה עמד, ולא עבור ליהנות מהמשתתף השלישי.

במין הראשון אתה לא צריך להזמין מוכר, אפילו רחוק. תחושת המגושם תשלם במהירות את כל התהליך. אחרי הכל את הסבירות כי שני השותפים יחשבו על איך הוא מרגיש המוזמנת למשתתף. בנוסף, תסמונת "מסביר פנים הבעלים, "והוא יכול להתברר כי יותר תשומת לב ישולם לאורח, ו לא שותפים.

כדי למנוע זאת, אתה יכול הזמנת אנשי מקצוע. בשבילו זה יהיה רק ​​עבודה שכן הוא מקבל כסף. בנוסף, צו זה אינו נדיר באזור זה, כלומר, כי מקצועי לא רק לעשות הכל טוב, אבל גם להגיד לך איך ימין.

בלוק נוסף יכול להיות מקנא. כפי שהוא יחליט על שלישיה, אם תמיד היו שניים זוג? למעשה, לא רק שותפים אלה שמעולם לא היו מקנאים. יהיו מספיק כבוד זה לזה ולהבין כי שניהם הסכימו על הניסוי הזה. בנוסף, קנאה יכולה להיות גולת הכותרת מעניינת של פעולה זו.

מִי להזמין?3

עבור זוג יש שתי אפשרויות התפתחות. ראשית - הנערה מוזמנת. כל חברה היא תשומת לב חשובה, וזה זה אומר שהאדם יצטרך לפרסם את כל מאה. בעבר לא מפריע לעשות תוכנית עבור שותף תוכנית פעולה כי, כמו באיזה סדר זה יהיה לעשות, או בנות יתחילו. אם השותף נכנס לאורח, הבחורה שלו לא זה שווה מתוח. ניתן להסיר ולהיות משקיף, לספק את עצמך תענוג בעצמך.

בגרסה השנייה של מוזמנים כוכב יהיה גבר.

תארו לעצמכם הרצונות שלך בישראל קל אם אתה ילדה אלגנטית מן הפדרציה הרוסית. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 2,200 יורו.

זה יכול להיות קצת יותר מסובך, כמו גברים זה די קשה לעשות את הרעיון כי השני הופיע על הטריטוריה שלו זָכָר. מה היה מרגיש שותף נטוש, ילדה שלו יכולה לתת לו את כל הברזארד של הלוח, למנות מנהל התהליך. את הסבירות כי יהיה מביך את הנערה עצמה מאוד מלה. אבל תמיד אפשר להסביר את האורח ששינינו את דעתי. העיקר הוא לעשות את זה טקט.

מַעֲשִׂי טיפים

יש צורך לנהל משא ומתן על O עצור slove. לא משנה איך שותפים בטוחים זה בזה, סקס הוא מאוד רִגשִׁי. בהתקף של תשוקה, הוא עשוי להתברר שמישהו מהמשתתפים תהליך נגד יציבה, מינים של מין וכמה ליטוף. ולעתים קרובות "לא, אני אני לא רוצה, "מאישה נשמע כמו גירסת תפקידים של הסכמה נסתרת. בכזה מקרה אם באמצע המעשה יישמע, למשל, המילה "אפרסק" - כולם יבינו את זה הגיע הזמן לעצור.

בעקבות ייעוץ של סקסולוגים, עבור כמה ימים לפני הפגישה, אתה יכול לסרב מין אוננות. אז ביום פגישות, תשוקות יהיו במגבלה. כלומר, לא יהיה זמן ב שיחות ריקות, מבוכה ואחרים.

אל תעשה את זה בבית. אולי נראה כי בבית יהיה רגוע יותר, כי הכל מוכר ובכלל, זה "שלו שלו שֶׁטַח". אבל לא לשכוח כי ניסיון יכול להיות שלילי. בכזה מקרה, עדיף כי הזיכרונות של זה לא היה קשור עם קבוע דִירָה.

הסט המינימלי נחוץ. לאחר הניח ריהוט, פירות ואלכוהול קל, אמצעי מניעה וחומרי סיכה. ב כללי, הכל נכון למועד הראשון. כמובן, אם אתה אוהב את זה.

על פי הסטטיסטיקה, לשים האדם השלישי חולם על 80% מהגברים ו -75% מהנשים. למרות חיכה זה רק 20% מהנשאלים. אבל עבור 85% מאלה שביצעו את החלום שלהם - זה לעולם לא יקרה שוב. מפנה את רצפת השותף השלישי מראש, זוג העדפות, עצירה מילה, תנוחות ורצונות - יש הזדמנות לקבל 15% בַּר מַזָל.

דירות דיסקרטיות במרכז

Просмотров: 97 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar