MENU

16:45
האם ניתן להרים את ה- HIV דרך מציצה? מידע שימושי

לכולם יש פוֹבּיָה. אנשים במשך מאות שנים פחדו מגבהים, עכבישים ונחשים, אבל עשרים במאה הראשונה יש הרבה הפחתת הפצה להדביק HIV דרך מציצה. למרבה המזל, היום כל אחד יכול לגלות אם זה באמת יכול קבל HIV.

התוכן של המאמר

1 הזהיר, ואז חמושים! 2 האם שותף יכול להיות נגוע אם הנערה היא חולה HIV? 3 גבר נגוע 4 קצת על טוב

מתן זרוע!אני

מידע כללי

בתור התחלה להבין מה HIV הוא וכמה זה מסוכן. HIV - קיצור, פענוח כמו וירוס חיסוני אנושי מדהים מערכת החיסון, גורם לה להחלשות הדרגתית. בעולם יש מספרים כ -35.7 מיליון זיהומיות, ברוסיה נתון זה הוא 780,000. המבנה יוצא הדופן של הנגיף גורם לאזעקה אמיתית מהאוכלוסייה, כי אין אלה שרוצים להדביק מחלה חשוכת חשיבה. הרופאים מבחינים במספר בסיסי שיטות זיהום:

אם אמא בהריון חולה, אז HIV יכול להעביר את הילד; הנגיף מועבר דרך הזרע עם לא מוגן סקס נרתיקי; באמצעות חלב אם אם התינוק נולד בָּרִיא; דרך הבחירה של איברי המין.

תסמינים

את הביטויים הראשונים של המחלה במחצית נגוע מתבטא את עצמו שבועיים לאחר הכניסה לנגיף לדם. על ה שלבים מוקדמים של סימפטומים דומים מאוד לאלה המופיעים במהלך ORVI. חוֹלֶה הוא מרגיש כאב ראש ומחלה כללית, בלוטות לימפה להגדיל. כל אלה הסימפטומים נעלמים לשניים - ארבעה שבועות.

סובייטי שאינם פנסים ופגמים מידע הניח את דעתו הלא נכונה כי ליווי הוא משהו, פגום, כך, מה צריך לשתוק. עם זאת, מעטים מבינים כי לשירות הליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

אבל הרבה חולים לא יכול לשים לב לנוכחות של HIV ב את הגוף כי סימנים של המחלה מסוגלים להתבטא בצורה חלשה מאוד או בכלל לא.

לאחר ביטוי של סימנים ראשוניים מחלות HIV התייצבו בגוף ועוצרת את עצמן הופעה. לאחר זמן מה, תסמינים משניים מופיעים באופן אישי. W החולה מפתחת הגירעון החיסוני.

אבחון

אם יש לפחות חשדות קלות זמינות של מחלות, אתה צריך מיד לעבור סקר מתמחה מֶרְכָּז. האבחון בזמן יאפשר להרחיב את החיים החולים. ל גילוי HIV בגוף ישנן מספר דרכים, כגון ניתוח מספר הנוגדנים המיוצרים להילחם.

שיטות הטיפול HIV NO. האפשרות היחידה היא הטיפול שיכול להאט את הפיתוח מחלות. אם אתה מבצע את כל ההוראות של הרופא ולקחת תום לב תרופות, אז זיהום ניתן להאט למטה. היו במקרים שבהם לאחר שעבר טיפול בקורס, בדיקות HIV הראו תוצאה שלילית. אבל שווה את זה זכור כי זה רק נטרול חלקי של הנגיף, ולא חורבן שלו.

יכול שותף להיות נגוע אם הילדה היא חולה HIV?2

אם ילדה, ביצוע החבר נגוע בווירוס החיסוני, אז שותף יש סיכוי להידבק. למרבה המזל, ההסתברות הזאת היא די נמוכה. כי זה צריך לחפוף מספר גורמים בבת אחת: דימום גואילי או נזק לממברנה הרירית בנות ושורות על הפין. HIV לא בולט ברוק, כך עם בריא זיהום חלל אוראלי זיהום לא סביר.

אם לשקול את המצב שבו האיש יש ליטוף אוראלי לילדה, אז ניתן לומר בביטחון כי הזדמנות להתבקש לשאוף לאפס. הדרך היחידה לתפוס את הנגיף בדרך זו היא לגעת בשפה בנות חודשיות שיכולות להישאר אחרי "בימים אלה". אבל סקסולוגים לטעון כי לא היו מקרים כאלה.

זה נגוע בגבר 3

במקרה זה, הנערה חשופה לסכנה חמורה. HIV דרך מציצה מועבר, כי הנגיף בריכוז גדול הוא זרע של גבר. האפשרות השנייה היא זמינות אפשרית על הפין של השותף של פצעים בלתי נראים, הדם אשר הוא המוביל.

לישראל אין דעות קדומות, אם מדובר בעבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים עמדות מוסריות גבוהות. בהחלט כולם מבינים כי ליסר לא יותר מלווה את השותף באירוע, מספק ראיון וליווי אישה בכיתה VIP נחשב אינדיקטור למעמד.

האפשרות היחידה כדי להבטיח את עצמך - לעשות מציצה עם קונדום, אבל עדיף לא להסתכן.

קצת על טוב

אל תעשה את זה לפחד לתפוס זיהום בכל פינה. רופאים מובילים דוגמה למצבים אשר HIV לא מועבר: נערות ליווי בחיפה

אם המטופל התעטש לעבר אדם בריא. בְּמַהֲלָך לחיצת ידיים. כאשר נשק. בְּ נשיקה אם הפה הריר אינו נפצע. ג'וינט שימוש בפריטי משק הבית, כגון סכו"ם. לְבַקֵר בריכה או באת '.

כי כמות הנגיף ברוק הוא קטן מאוד, אין כמעט מקרים של זיהום ב חיי משפחה. על בסיס האמור לעיל, ניתן להסיק כי אקראי זיהום לא סביר. אבל בכל מקרה, זה שווה לעבור בדיקות קבועות עבור הנגיף חיסוני אנושי.

סוף סוף אני רוצה לומר כי HIV לא קורא בטעות את המטוס של המאה הזאת. למרות רמה גבוהה של פיתוח של הרפואה המודרנית, לא כל המחלות לרפא, אז זה נשאר לתקווה למניעה בזמן -.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

עניינים אוראלי הם גם מסוכנים במונחים של שידור של STDS. זה נוגע הן מציצה ו cunnilingus. במקרה של ליטוף מיני, יש צורך להשתמש בקונדום. כן, תחושות יכולות להיות קצת פחות בהירות בהשוואה לתהליך של "שפה לעור", אבל בטיחות היא בעיקר. עבור cunnilingus זה שווה להשתמש מפיות לטקס מיוחדות, אשר ניתן לרכוש בכל חנות מין. אל תזניח את האבטחה שלך. HIV - זיהום ערמומי שניתן לאסוף אפילו דרך מציצה. הקפד להשתמש בשיטות המכשול של אמצעי מניעה במהלך קרבה אינטימית!

Просмотров: 107 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar