MENU

23:18
מה בנות לקחת את התוכן

איך לחיות במסגרת? שאלה זו היא לעתים קרובות ביקש בנות מודרניות. באופן לא מפתיע, הרוב בוחר את הדרך האמיתית להתעשר - להיות התוכן. נותני חסות לכולם לא מספיק, תחרות גדולה. הנוער מוערך, מתוחזק, תחושה של סגנון ויכולת להתנהג בחברה הגבוהה ביותר. אבל אלה לא הקריטריונים היחידים אשר חסות פוטנציאליים לשים לב. נערות ליווי בראשון לציון

6 תכונות תוכן מושלם

עבור אל הבירה כדי לספק חסות לא בהכרח. בכל עיר גדולה אתה יכול למצוא "papika" כי יכיל. המפתח הוא לציית לקריטריונים של האישה המושלמת:

  • הפנים והצללית הם מעטפה שעליהן נציגים של אדמה חזקה. אין צורך להיכנע מגמות אופנה על פעולות פלסטיק. גברים מעדיפים יופי טבעי, כך מודלים צעירים תמיד ליצור תחרויות עבור גבירותיי מעל 25 שנים. אמנם היה תוכן מוצלח מעל 40 שנה.
  • לחודשיים בתקשורת. לפעמים זה לא מוצא גברים עשירים בנשותיהם. בני זוג משפטיים קבועים על ילדים, נכדים. אין להם זמן להתרחב לתקשר עם בעלה. אז, האפשרות של ילדה יצוק נראה למלא את המיליונר "ריק".
  • להיות מעניין. לא מספיק כדי לקבל דמות יפה ופנים. איש עשיר רוצה לראות בחברתו אישה חכמה נפלאה. להיות מוזה עבור בחורים כאלה בקושי.
  • לבלות את התחביב שלך. האישה הנלהבת לא מקל על גברים עם שאלות מטופשות ותלונה. גברת עסוקה לעולם לא תהיה משועממת וללא סיבה. כתוצאה מכך, בעל כסף, מומלץ להציע תחביב מעניין: מחטים, אמנות, ספורט וכן הלאה.
  • מצב רוח טוב. לתוכן אין זכות להיות מרוצה או נסער. הבעיות האישיות של הנערה אינן מעוניינות בחסות.
  • לא רוצה להתחתן עם חסות. מודל חכם איכותי. לגברים עשירים יש משפחה. למה זה לוקח תחזוקה? לא ליחסים חדשים, אלא למלא את הריקנות הרוחנית.
  • איפה למצוא את החסות

    תוכל לחפש נאמן מקוון. יש פלטפורמות מיוחדות כי לנהוג גברים מאובטחים עם נשים יפות. אבל אחוז ההונאה הוא גבוה. לעתים קרובות נערות מתלוננות כי אין מספיק אנשים או בדרך כלל סטודנטים עניים שחולמים לתפוס את המודל.

    תוכן צעיר... 10 נושאים מעניינים...

    אתה יכול לפעול באופן עצמאי על ידי ביקור מועדונים סגורים עבור אורחי יוקרה או דיסקוטקים. מיד להיות מוכן עבור עלויות מעמיקות. רכישת מנוי, חברה, תלבושת אלגנטית - הן עלויות מוחשיות לאישה שאינה עובדת.

    יש דרך פשוטה יותר. זהו עובד של סוכנות הדגם. חברות אלה עוסקות במלווה. זה תחזוקה של גברים עשירים באירועים חילוניים. במהלך העבודה, אתה יכול למצוא פוטנציאל החסות אינה נכללת כי הלקוח יהיה גם השראה על ידי התחייבות כזו יציע יחסי חסות.

    הדירקטורים הם הדאיגים ביותר לגבי המוניטין שלהם. הם לא צריכים תוכן להיות נושא לדיון או הרס של המשפחה. כתוצאה מכך, גברים הופכים סוכנויות דוגמנות יותר ויותר שדרכו סיכמו חוזים רשמיים. מסמכים אלה מאויבים את כל הדרישות בכל צד.

    החוזה הראשון הוא לטווח המינימלי, הוא 3 עד 6 חודשים. אז זה יכול להיות ממושך או הושלם. גישה זו נמנעת שערוריות לא נעימות. התוכן אסור לדבר על כל מערכת יחסים עם חסות ולהפריע לפרטיות של הנאמן. כל ניסיון להכריז על קיומם יכול להסתיים עם הנוהל לפני בית המשפט.

    Просмотров: 413 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar