MENU

11:38
פטישיסטים ברגל - סוג מיוחד של אורחים בסלוני עיסוי ארוטי

לקוחות מגיעים סלוני עיסוי ארוטי עם בקשות מוזרות. לפעמים זה משהו חף מפשע ולפעמים יש תשוקות מופרזות למדי. רגליים פטישיסטים הם אורחים תכופים ספא של גברים. בנות שווה את הצורך לדעת כי הם אוהבים נציגים מיניים חזקים עם העדפות דומות, כך הלקוח מרוצה מושב 100%.

מה העסקה צריך לדעת על רגל פטיש

Footish הוא תשוקה רגליים של נשים. זה אומר כי החלק הכי סקסי של הגוף שלך לגבר יהיה קרסוליים, קוויאר, רגליים ... אבל במיוחד את הרגליים. נציגי מין חזקים כאלה מוערכים כאשר הם מקיימים אינטראקציה עם הנושא של החמדנות שלהם. הלקוח ירצה לגעת הרגליים, לנשק אותם ואפילו ללקק. לכך, אתה חייב להיות מוכן מבחינה מוסרית. בנוסף, עליך להכין את הרגליים שלך לפגישה כזו: לעשות פדיקור, להסיר את העור הגס מן העקבים, להשתמש moisturizer, כך הרגליים היו רכות ורך על המגע.

זה Masseuse יכול לעשות עבור לקוחות פטיש

בתוכנית הקלאסית, עליך להוסיף פריטים שיהיו איכשהו קשורים לרגליך. לדוגמה, הגוף של הלקוח יכול להיות שולט לא רק באופן מסורתי, ידיות, אבל גם הרגליים. במקביל, אין צורך להשתמש רק ברגליים, אתה יכול להחליק על ידי הגוף של ירכיו של גבר, להשתמש בקוויאר.

בנוסף, כמה אורחים יכולים ללכת עוד יותר ולבקש מעסה על שירות כזה כמו אבן דריכה. פשוטו כמשמעו, המילה מתורגמת על ידי "ענפי הרגל". בהתבסס על תרגום, המשמעות של הפעולה ברורה ביותר. הלקוח יכול לשאול את הבחורה להיראות כמו גבה, בטן, חזה, ראש ואפילו מקומות אינטימיים. רגל פטיש כמו כאשר ההמונים עושים יחף. אחרים מעדיפים ללכת לגופם בנעליים: נעליים על עקב, המגפיים של הצבא ולא. ד '.

נערות ליווי בקריות

כי המעסה יכול לאפשר פטיש הוזמנו שלו

כך שהפגישה מוערכת עוד יותר על ידי הלקוח, עליך לתת לו קצת חופש פעולה. בשביל זה, אתה לא צריך למנוע את הרצונות שלו לגעת הרגליים שלך. אתה יכול אפילו לשנות את התפקידים עם גבר והוא יהיה מאושר עם הרגליים שלך. ולהעריך ולקוח - kayf. נשיקות קטנות, מלקקות, אצבעות למצוץ - כל זה גן עדן לפטישיסט. לא להגביל לקוחות זה.

יש לציין כי אוהבי הרגל של נשים אוהבים מרקמים שונים וסגנונות. כדי לבזבז נעים עם לקוח כזה, כמו גם מקבל עצה טובה, אתה יכול ללבוש את זה בפירוט של הארון. בנוסף, לקוחות הם גם הביאו לעתים קרובות בתוך גרבי עיסוי ארוטי ולשאול בנות להיות בהם במהלך הפגישה. פטישיסטים הם גם גרביים לבנים, בדים וקאפרון גרבונים, אז לא צריך להיות מופתע אם אדם יבקש ממך ללבוש משהו מושב.

באשר לנעליים, לרוב, אדם עם מבנים דומים מעדיף ליהנות רגליים יחפות, אבל כמה חזקים יותר סיכות שיער נרגש ונעלי פלטפורמה גבוהה.

לספק את פטיש הרגל קל, במיוחד אם אתה יודע את ההתמכרות שלו. זה חסר ערך כי קצת לגוון את הפגישה הרגילה לרצות את הלקוח עם פנטזיות סקס יוצא דופן.

Просмотров: 113 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar