MENU

11:39
ביאור עבור חשפנות: סוגי האורחים בבארס

גברים, וביקף יותר את האמצעים שלהם - המטרה העיקרית של החשצה. המשימה של הנערה לרקוד על הבמה, כך שהאורחים רצו להרגיז על הטיפים והזמינו שירותים נוספים. אין ספק, ראוי להזכיר כי רקדנים יצטרכו את הידע של פסיכולוגיה זכר, כי הם גם צריכים להירגע לאורחים קוקטיילים ומנות מהתפריט. בנות צריך להיות מסוגל לחלוטין להתמודד עם אנשים. כולם יודעים היטב, וכל לקוח זקוק לגישה אישית. אולי העובדה כי במהלך השנים בתחום סטריפטיז, הנערות המנוסות הקצו כמה קטגוריות של אורחים. כולם יודעים שבמאמר שנראה מה יש צורך באורח שונה.

קטגוריות אורח בסוג "Rashchka"

כל החבר'ה, כאילו ביקור במועדוני הרצועה, ניתן לחלק לשלוש קבוצות ענק.

Visales

עבור "תמונה" עקרונית מאוד. זה הולך לעצמו, הם יישארו רק רובנו התרגלו לומר, חשפנית מעולה, בזמן שאתה סוף סוף לבחור צבע. תארו לעצמכם עובדה אחת שאורחת כזו יכולה להפתיע את הספקטרום ביצועים, חליפת סניק אופנתי או חיצוני יוצא דופן. Visales גם מתנהגים מאוד מאופקים בטקטיקות, להסתכל בהגינות, כל הזמן לבוא לרצועת בר בחליפות חמורות. לעתים קרובות זה יזמים צעירים, למתחילים רק אנשי עסקים או רבות יותר. הם לא נעלבים על ידי תה, אבל הכל, באופן כללי, יקבל אחד - הכי טוב.

אודיאל

לבוא לרצועת בר איך לשפוך את הנשמה. אנשים קטנים יודעים מה הם אוהבים, ולכן, האורחים יכולים להיות ללא תחרות כדי להפוך את הצריכה. הם "לתפוס" את החשפנית שאתה אוהב, לשבת עם הצד ולהתחיל לדבר עם נושאים שונים. כמעט כל הבנות מעריינות בחורים כאלה, כי אתה יכול לשבת באורח עם אורח ליד השולחן, לשתות קוקטיילים וחמודים לדבר, ואחרי שינוי כדי לקבל אחוז מוצק של הרווחים על הצריכה. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שהאורח צריך להיות משולם עבור "פיטורים" חשפנות - הזמן היא ישבה איתו לא לרקוד על הבמה.

אם יתברר לאיבוד בביטחון איך כולם יודעים, אדם כזה, מבטו, להיות, להקשיב ולסייע עצות, אז עצות יהיה גם בלעדי. גם תקבל לקוח ללא שינוי. יש לציין כי זה יהיה ביציבות פעם בשבוע, סוף סוף לבוא לזרוק את הנשמה או לספר משהו חדש.

קינסטיקס

הם, כפי שכבר מובנים מן השם, לא אכפת לי לגעת "יפה". כדי chagrin, עם מסגרות כאלה חשפנית הרבה כסף לא סוף סוף לזיין, כי הם העדיפו לצייר נשים חינם. אלה הם בעיקר צעירים או עובדים רגילים שמגיעים למועדון רצועה עם כמה שטרות, אשר קצת גם מספיק עבור צנצנת של בירה. עם לפחות יכולת כזו, אורח כזה גם ינסה להרגיש אותך בכל המקומות, אבל, כפי שכולם אומרים, tipping זה לא מצפה.

עם סוגים כאלה, השיחה צריכה להיות קטנה. בכמה מאיתנו אומרת כל הזמן, אסור למפעלים מוצקים לגברים להפיץ את ידיהם, ולכן יש צורך לפנות אל המשמר, מ ברצועת אורח כאלה עדיין לא כלי, אין לו כסף.

אילו סוגים אחרים של האורחים נמצאים במועדוני הרצועה

בנוסף לקטגוריות המתוארות לעיל, יש עדיין מספר סוגים של אורחים. כמובן, כולנו מאוד יודעים איזה סוג של לקוחות בעייתיים, השאר בטוחים ואפילו רבים חושבים. כמובן, כולנו יודעים היטב כי בכל מקרה הרקדנית מחויבת לדעת מה, סוף סוף, לצפות מהאורח השני, זה יהיה מאוד להקל על עבודתה.

מייג'ור-קאוסטיק

לרוב הצעירים האלה, אשר אבא הם "בליטות גדולות" ו בבקשה את כל הרצונות של הבנים שלהם. הם מן הסף להראות שלהם עושר E הוא תלול: לשים את המפתחות ממכונית זרה על השולחן, טלפון יקר ו נייר עבה. סומו, כמובן, הם דורשים לעצמם מקרה מיוחד, אבל הם מתנהגים בהמסקי ובלתי מכבדות למדי. דירות דיסקרטיות

למרות העובדה כי אורח כזה עם כסף, טיפים ממנו לא יכול להיות לגמרי מחוץ לבסוף, כדי לקבל, כי מייג'ור סבור כי זה כבר עשה את כל החשפנות בבר על ביקור אחד. אם אתה מוכן, כפי שהיינו מדברים, סובלים מעט את יחס חמסה, ואז החדר גורם רק להתגרש "על חלושות". הם צפצופים לחנופה ומחמאות, ולכן ניתן סוף סוף להעמיד פנים שהוא יפה, וכפי שאנו מדברים כל הזמן, מועילים, ואחר כך רמז בחור על העובדה שזה יהיה טוב להודות לך על המאמצים. לסרב שהוא לא יוכל, לא, זה הפך, יאפשר האגו הנפוח.

"מְתַכנֵת"

קטגוריה זו כוללת לא רק עובדים, ונסידים שונים, מהנדסים, שחקנים וקטגוריות אחרות של בחורים שמובילים את אורח החיים להתאוששות ויש להם קשיים גדולים בשיחה עם גבירות. הם הגיעו אל בר הרצועה, סתומים אל הפינה השחורה והם מתבוננים במה שקורה. אם לשולחן, כמו שאתנו כל הזמן אומר, אורח כזה יהיה סוף סוף להתקרב חשפנית, אז הבחור יכול להיות התקף לב לקרות.

ואם ברצינות, אין שום דבר לתפוס עם מבקרים כאלה. כולם יודעים שהם באים רק כדי לשכב. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי אין להם אותם, אבל, כפי שכולם יודעים, ולכן, את הטיפים, בסופו של דבר, זה לא סוף סוף שווה לספור. ובכן, באופן כללי, במזומן ברים רצועת, הם עם איך אנחנו כל הזמן מדברים, הם באופן מסורתי לא בלויה, כי הם מפחדים, לשים את זה קצת, להשתכר ולאבד שליטה. להזמין שירות נוסף עבור בחור כזה רק אין לי מספיק אומץ, ולכן זה אפילו לא שווה סוף סוף לבזבז על לקוחות כאלה הזמן שלך.

פאפיק

הקטגוריה הפוכה ביותר של הלקוחות, אבל במיוחד עם חשפנות שלהם, סוף סוף, ניתן לנזק כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר הרבה כספים. אלה הם השטויות הרגילות, צירים ופקידים שיש להם את כל vedos שלהם, קוק הוקמה, מפגין מעמד, עקביות וכוח. ב סורגים רצועה באים לעכב את התוכנה, כפי שכולם יודעים, מלא, זה הפך, לשיר את האשפה. כולם יודעים כי יבש מהאורח, הנדיבות ביותר, וכפי שאנשים רבים חושבים, ולכן הנערה צריכה רק, אשר גם הזמן להירגע בו. שירותים, כדי להיות, רמז כיצד אנו רגילים לדבר, טיפים.

Papika הוא מאוד מצורף קפדני, יכול לשעון "מרינין" בנות ליד השולחן, "שפשוף לכל החיים". אבל למען רווחים מוצקים אתה יכול לסבול.

גבר של נשים

כך אנחנו רגילים לדבר, קטגוריה מיוחדת של בחורים. זה יהיה רע אם לא היינו אומרים מה הם באים לרצועת בר כדי לאמן את היכולת של הפיתוי, תוך התחלת עם הארון. עובד אחד במוסד האנשים האלה התקלחו על ידי מחמאות וכמעט נשיקות. להתנהג טיפש ולא הולם. זה יהיה רע אם לא אשים את העובדה כי הגברות יכולות להתחיל לנשק יד חשפנית, לקרוא פסוק או לזרוק עוד מספר מגוחך.

ממנו אתה יכול פשוט לצפות לכל דבר, אבל לא רק. כל אחד יודע כי קטגוריה כזו של האורחים מצפה כי גבירותי של זבל עבור נאומים מתוקים וסטפטים, בסופו של דבר, יספק שירותים חינם, תמורת "אהבה" שלו. אני באמת רוצה להדגיש שזה קל, לשים את זה בעדינות, לצאת, גורם לביטחון. הגיע למוסד שהוא עדיין לא מביא.

גַעגוּעִים

סוג מסתורי של בחורים. בלתי מובנת באופן כללי על מה שהיא מגיעה לבר רצועה. הוא בא כל הערב, מקלל בקבוק בירה, ועל הצעות הפסולת מגיבה רע מאוד. אולי אפילו כדי לדבר. אישים כאלה טובים יותר לא להפריע.

מְנוּסֶה

הקמה רגולטורית. אדם שלוקח הרבה זמן ללטף את בר רצועה. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שאורחים של הרקדן אוהבים סוף סוף. אני יודע הכל כדי לומר את הכללים של מועדון רצועה, להזמין לבנות הרבה משקאות, לא נעלב לכאורה על ידי תה ובאופן כללי זה מאוד ביצע בצורה מושלמת להתנפחות. בעיקרון, זה סמן, כל אחד, כפי שכולם יודעים, רקדנית מוצלחת יש לקוח 2-3, שממנו הם כל הזמן יש הכנסה טובה.

רַעֲשָׁנִי

שם ללא גברים שאוהבים, בסופו של דבר, מסדרים קונפליקטים. באופן מסורתי, אלה הם gopniks או פושעים לשעבר אשר להנפיק סוג של פעילות משלהם מן הסף. הם לבושים כראוי, רק molts ומאות הדקות הראשונות של שהייה במוסד להתחיל להתנגש. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי הבנות עדיפות להתרחק שלהם משם ולצפות פעולות של השומר, כי רקדנים של Deboshirs הם מאוד לא מכובד. עשוי להתחיל להציק או להעליב ללא גלוי. למרבה המזל, כמעט כל מועדוני הרצועה יש קוד לבוש, ולכן, כפי שאנו מביעים, אישים דומים בשמות אינם, בסופו של דבר, תן.

אלה הן הקטגוריות ביותר של האורחים המבקרים ברים רצועת. עם גישה שיחה מכל לקוח, אתה יכול סוף סוף לזיין קרנות טובות, אתה רק צריך לנסות להבין למה אדם בא להקים. ואכן, אם אתה יכול לתת לו את מה שהוא, לשים את זה בעדינות, רוצה, אז כל המאמצים יהיה מתוגמל עם תה טוב.

Просмотров: 108 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar