MENU

22:14
איך לעשות עיסוי ארוטי לזוגות

פנאי היקף מגוון. אם מדברים על עבודת העיסות, אם כן, באופן כללי, יש רעיונות רבים. ב, כפי שכולם יודעים, סלונים עילית עבודה מבצעים מעריכים, הרווחים, לשים את זה קצת, נע בין 50,000. רובל לחודש. עם כל זה, לנשים יש זמן ללמוד במוסדות. עיסוי ארוטי של זוגות נחשב שירות בתשלום מאוד.

כאשר אנו זורקים את הסטריאוטיפים שהוא שיתוף חוף, וכפי שכולם יודעים, הליך לא בולט. Intim In, COK רבים באים לידי ביטוי, סלוני עיסוי לא נשמרו אורחים! מזמין זוג נשוי לפגישה, עובד של המוסד הוא רק מבצע מספר מניפולציות. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שנראה כיצד לשלוט בתוכנית איך כולם יודעים, זוגות נשואים ולמה זה יכול להיות מרוויח לחלוטין!

מחירים עבור עיסוי זוג

אנו מנתחים את העלות של שירות זה באתרי אינטרנט של סלונים גדולים של מוסקווה סנט פטרבורג. תג המחיר מתאים 3000-8000 רובלים לשעה של הפגישה. הקלטה על הפונקציה הוא מסורתי 5-7 ימים. עיסוי ארוטי של זוגות נשואים פופולרי.

מעסים מנוסים בהצלחה לשלוט בטכניקה של ביצוע הליך זה. באופן טבעי, עיסוי מתבצע לקחת בחשבון דרישות מסוימות:

  • הסכמה מרצון לפגישה;
  • סופרי נמצא באותו חדר, צפה זה בזה;
  • עיסוי בן הזוג לבסוף יכול לעשות גבר, והבן הזוג מספק תענוג לעובד בסלון, כפי שנהגנו לומר, את המין של הגברת;
  • לקוחות במהלך ההליך יתקבלו בברכה;
  • Intim אסור.
  • מוסדות עם מצב VIP חינם אלה כללים גם. זה לא סוד עבור כל אחד, הזוג המקומי מגיע לפגישה חוזרת ונעשה כמה מאיתנו כל הזמן אומר כי סלון הוא לקוח קבוע. לכן, העובדים מראים ביסודו את המיומנות הגדולה ביותר. זה הולך טוב, בטכניקה של ביצוע עיסוי ארוטי עבור קיטור אין שום דבר, כמו אנשים נהגו להביע, מורכבים.

    איך ללמוד איך לעשות עיסוי ארוטי לזוגות

    אם האישה החליטה להרוויח בשירות זה, היא תצטרך למצוא שותף. זה יכול להיות גברת או גבר. ללא ספק, ראוי להזכיר את העובדה כי הבעלים של הסלונים לחגוג כי עובדים מגוונים הם ביקוש גדול. עובדה זו חייבת להילקח בחשבון!

    ארוטי Akawam... 5 נפלא ...

    אימון עיסוי משפחתי עדיף לעבור מאנשי מקצוע ידע. כולם כבר מזמן לדעת מה אתה יכול לבקש שותף מפרט מוביל, אשר לעתים קרובות מבלה להירגע פגישות, כפי שאנו מבטאים, כגון. איך זה לא היה מוזר, אבל רק בפועל יהיה סוף סוף לעזור לשלוט בטכניקה. האורחים מוכנים לשלם כספים ענקיים לאפשרות של הרפיה משותפת עם 2, כפי שאובצאים רבים, שיש למחצה. זה לא סוד של העובדה של כל אחד כי צמד מצב הרוח הנפשי סוף סוף של מיוחד.

    לפני הפגישה הראשונה, המעסה הוא אחראי על המאפיינים של ההליך. כל זמן ידוע מה יהיה לא נעים להתמודד עם ההתקפה של קנאה או אי הבנה מ 1 של האורחים. עיסוי הלקוחות נשאר לבדו. הפעם הם מבלים לפי שיקול דעתם.

    אינדיבידואליות לעיסוי לזוגות בתא:

  • ההליך מתחיל עם חימום שריר של אורחים;
  • פעולה על כמה אנשים חושבים, אזורים ארוגניים להתרחש באופן שווה;
  • בני הזוג צריכים ליצור חבר של חבר במהלך כל מניפולציות.
  • תקשורת אמון, באופן כללי, מאפשרת לך לבצע מקרי מין מקורר. MASEEUSE לא חייב לדאוג כי ההליך יהפוך למשהו מגונה. יש צורך להדגיש את העובדה שאנשים משמשים להביע את עצמם, החזר הגופני של הלקוחות לעזוב לבד.

    עבודה עם זוג קשה. צריך לשים את זה בעדינות, לקחת בחשבון את הרצונות של לא האדם הראשון, ו 2. עובדי סלון מנוסים לבסוף מציינים כי ישנם מצבים כפי שהיינו מדברים שונים. זה ביטוי לא מספיק של קנאה סוף סוף מקלקל מושב. לכן, עובדים מדברים על האינדיבידואליות של עיסוי משותף לפני שהוא נהנה, מעשי. דירות דיסקרטיות בחיפה

    אבל 90% מהלקוחות סוף סוף נשארים מאושרים ולבסוף להיות לקוחות בקתות ללא שינוי. עם כל זה בוחר זוג של אותם עובדים. אנשים קל יותר להירגע כאשר המצב הוא רגיל מאוד.

    אם אתה לא מבין, שבו הכיוון, לשים את זה בעדינות, לפתח, ואז לנסות לתת את זוג השירותים. השכר יהיה סוף סוף להיות גבוה יותר מ 2-3 פעמים.

    Просмотров: 112 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar