MENU

00:05
סטודיו לריקוד מרגרה

הסטודיו לריקוד של מרגרה מציע אמנויות הבמה וריקוד פנאי עילית לילדים, בני נוער ומבוגרים. שירות ליווי באילת

אתר אינטרנט: https://www.the-plaza.com/businesses/Margaras-Dancing-classes

סטודיו לריקוד מרגרה, סטודיו בוטיק מודרני לאולם אירועים וטנגו הממוקם בעיר ניו יורק, משחרר את היופי של הריקוד באמצעות טכניקה, סגנון ואביזרי דיסקו.

לאחר שצבר יותר מ-17 שנות ניסיון על הבמה העולמית התחרותית הזו, Margara Dance Studio ידוע בעיקר בכך שהוא מציע באופן עקבי תוכניות תחרותיות באווירה בריאה ומהנה.

זה מספק הזדמנות למתחילים לאלה שיש להם כישורים משופשפים להראות את כישרונותיהם ברמה עולמית עם תחרויות תובעניות כמו LiVE WEST Coast Championships או ISTD עשר על עשר.

סטודיו זה מציע גם שיעורים פרטיים במחירים נוחים לבני נוער בני 13+.

כל הרקדנים שלהם מנסים באופן קבוע למצוא הזדמנויות מאיר עיניים הן בתוך הסטודיו והן מחוצה לו על ידי השתתפות בטורנירים והופעות מקומיות.

המדריכים הם אנשי מקצוע מוסמכים, הנמנעים מללבוש לבוש רשמי במהלך שיעורים או תחרות. למעשה, הם שואפים ליצור אישיות סביב כל תלמיד ולאחר מכן לתת להם את ההזדמנות לבטא זאת בכל צורת אמנות המוצעת בסטודיו זה.

מאז שנולדה, מרגרה אהבה לרקוד. בעוד הוריה עשו כמיטב יכולתם לקחת אותה לשיעורים מדי שבוע, זה אף פעם לא היה קל עם עבודה משרדית במשרה מלאה. מרגרה תמיד חשבה שחייב להיות משהו אחר בחוץ.

למזלה של מרגרה, הטכנולוגיה עזרה להפוך את החלום שלה למציאות! היא מצאה דרך להפוך את שתי התשוקות שלה למאמץ אחד וליצור את הסטודיו המושלם לריקוד באמצעות שיווק דיגיטלי. שירותי ליווי בבאר שבע

__________________________________________________________________

נושא הסעיף: דרכים חדשות שבני אדם יכולים להשתמש בבינה מלאכותית בעסקים

מילות מפתח במדור: דרכים חדשות שבהן בני אדם יכולים להשתמש בבינה מלאכותית בעסקים

הקדמה: הרעיון של בינה מלאכותית שיש לה ידיים שולטות במוח בכל דבר, ממערכות ניווט ועד תעסוקה, יכול להיות מטריד משהו עבור אנשים מסוימים...

ישנם מצבים רבים שבהם כדאי לקחת את הסיכון- למשל; אחות סטומיה מתמודדת עם לחץ מוגבר במהלך טיפולי הקרנות או לאורך מהלך ההחלמה כאשר מטפלת בחולי סרטן לאחר ניתוח....... השימושים החדשים הללו, רגישים ומועילים ככל שיהיו, בהחלט יהיו

זהו אחד מבתי הספר המבוססים ביותר לריקוד ב____.

מדי קיץ, סטודיו לריקוד מרגרה מפעיל מפגשים בני שבוע עם תוכניות לימודים מגוונות ופדגוגיה של אימון רעיוני. אנו מאמינים שזה יציע לתלמידים שלנו אימון ריקוד מקצועי שאין שני לו.

אולפני ריקוד מרגרה מזמינים רקדנים ללא קשר לניסיון קודם בריקוד או בית ספר לשיעורי נוער בכל ספטמבר ופברואר. שיעורים אלו מציעים חקר יצירתי ואלתור בסביבה מהנה עם הדרכה מומחית שפורצת את כל הגבולות תוך שמירה על הרוח התחרותית והמקצועיות הנדרשת על ידי המדריכים שלנו.

סטודיו לריקוד מרגרה הוא אחד מאולפני ריקוד העמוד והכושר המובילים בפולין. הרקדנים המקצועיים מעבירים הדרכות הן למתחילים והן לבעלי רקע של ריקודי עמוד.

הסטודיו משתמש באפליקציית הוראת VR כדי לעזור לחקור צורות שונות של ריקוד על עמוד, לתאם עם מגוון המהלכים ולמצוא עמדות חדשות. כחלק מחבילת קידום מכירות, הם משתמשים בתמונות, מוזיקה וסרטונים כנכסים כדי להפיץ את המסר שלהם ברשתות המדיה החברתיות.

Margara Dance Studio הוא סטודיו לריקוד מהפכני הממוקם בקולג'וויל, פנסילבניה. היא נוסדה בשנת 1990, ומאז היא מספקת הדרכת ריקוד במחיר סביר לבנות הקהילה בכל הגילאים.

הפרטים שלהלן הם רק חלק מהאירועים שמרגרה מציעה. אנו מציעים מגוון שיעורים כגון סטפס, ג'אז, היפ הופ ועוד כל יום. למידע נוסף על כל הפעילויות שאנו מתאמים לילדים, היכנסו לאתר האינטרנט שלנו בכתובת http://www.margarahousedanceacademy.com/.

Просмотров: 75 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar