MENU

12:51
רשימת מקומות חריגים שבהם אתה יכול לקחת את מצב מצב

כמובן, אתה יכול לחכות עד חודשים עד שמישהו עונה על ההודעה על אתר היכרויות או לשאול את המנהל למצוא אותך חסות או לקוח אם אתה עוסקת ליווי. אבל מצפה לא להביא כסף ולנסוע בתשוקה. למה לשבת אחורה מקופל כאשר אתה יכול ללכת על "לצוד" לפגוש אדם הגון אשר יפתור את הבעיות הכלכליות שלך. העיקר הוא לדעת איפה לצפות.

תערוכה של נשק או מכוניות רטרו

כל טיולים ותערוכות נושאיות הם מקום מועדף לבקר במיליונים ובגברים מוצלחים. כמובן, עובדים ומנהלים בודדים גם הולכים לאירועים כאלה של אינטרס לא פעיל, אבל הג'נטלמן מעמד ניתן לראות מיד. יש תחביבים שיכולים להרשות לעצמם רק אנשים עשירים מאוד. הפשטת זה, אתה יכול לבחור אירועים הקשורים "צעצועים זכריים" אופייניים: אופנועים, יאכטות, נשק, ציוד צבאי, מכוניות רטרו ו- T. ד '.

שיעורים קולינריים קולינריים

תאמין לי, לא רק נשים הולכות לשם. אם גבר הגיע למעמד הראשי של המטבח האיטלקי, הוא בהחלט מבין משהו בזה והגיע לשם כדי להרחיב את האופקים שלו ואת הבידור. דברים כאלה יכולים להרשות לעצמם גברים עשירים כי עובד המפעל היה מעוניין בבירור בישול מינון נטו כי הוא אפילו לא יכול לתת לי לקנות את זה חתיכת בשר.

לשים לב למחיר. מיליונר לא הולך ללכת קורסים חינם. זה צריך להיות משהו "עלית" ועם גישה אישית. כן, אתה גם צריך לעשות את המזלג, אבל אולי הוצאות אלה ישלם עם יותר מ. אם לא תוכל לפגוש מישהו, תקבל לפחות מיומנות שימושית נוספת בבנק חזירון שלך ואתה יכול להפגין מיומנויות במערכת חסות כאשר הוא מופיע.

אימון מקצועי

לאירועים כאלה, עליך להיות זהיר מאוד. כמו אימון עסקי הולך ואלה שלא היו להם זמן להצליח בעסקים. כן, ויהיה קשה לזהות מיליונר, כמו כולם יבואו תחפושות קפדניות ועם סוג חשוב. בנוסף, לפגישות כאלה, נציגי מגדר כבדים רבים להתחיל "זין" ולנסות להופיע בתצוגה הטובה ביותר, לספר סיפורים של הכנסה עסקית מוצלחת ומולטימיטי. נערות ליווי

ספורט אתגרי

כל הגברים עשירים כמו תחביב לבחור ספורט אקסטרים. זה מאפשר להם להיות מוסחת מן השגרה היומית, כדי לקבל עלייה רגשית ופריקה. בחר תחביבים אלה הדורשים הוצאות משמעותיות והשקעות חיסונים. מנהל פשוט לא ילך ללמוד לטפס על יאכטות, כי זה היאכטה זה יסודי לא יכול לקנות.

אופציה טובה נוספת - אתרי סקי. זה די יקר וספציפי. מי אוהב הרבה מיליונרים. על קורסים כאלה, אתה לא יכול למצוא רק את עצמך נותן חסות, אלא גם אדם עם אינטרסים דומים. ואיזה בחורה זקוקה לאושר?

מרכזי ספא ובריכה

מיליונרים גם ללכת לסאונות, בריכות וטיפולי ספא להירגע וחריפות. כמובן, אנחנו מדברים על מוסדות עלית, לא לכל. להירגע את האווירה שאי אפשר להכיר את הידע ותקשורת נעימה. בנוסף, אדם יהיה קשה להתנגד ולא לדבר עם היופי של בגד ים.

חנויות לגברים

לפני כניסה כזה חנות, אתה צריך למצוא אגדה כך האיש לא חושב שאתה בוחר מתנה לבעלי או הבחור שלי. אתה יכול להעמיד פנים שאתה רוצה לקנות משהו עבור אבא, אח או הבוס. לבקש ממנו לעזור לך בבחירה - זו סיבה גדולה לפגישה. העיקר הוא לצרף שיחה וזה יהיה רק ​​לחבר את כל הקסם שלך ואת הקסם.

אתה יכול גם לגלוש מכוניות עלית תערוכות. רק לחשוב על האגדה במקרה זה יהיה הרבה יותר קשה. אבל אתה יכול להגיד שאני פשוט הלכתי לחלום.

גזע או גולף

אנימציות אלה נחשבים האליטה הזכות. באירוע דומה, ריכוז עצום של גברים עשירים ומצליחים. בחר מישהו - והקדימה!

כפי שניתן לראות, אתה יכול למצוא מעמד ואמונים או חסות במקומות רבים. לא בהכרח יושב במסעדות יוקרה במהלך הפסקת צהריים לפגוש מישהו. לפתח את הגיאוגרפיה של החיפוש, אז אתה מצפה בדיוק את ההצלחה.

Просмотров: 5516 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar