MENU

23:16
Payzuri - איך לשפשף על שדיים נקבה

Payzuri - תרגול מיני, שבו אדם משפשף את הזין שלו בין השדיים של הנשים. בגלילי פורנו, כמו רבים באים לידי ביטוי, תרגול זה בדרך כלל נראה מאוד מינית וזה נראה די רגיל, אבל למעשה זה יכול, באופן כללי, זה לא הכרחי ל.

התוכן של המאמר

1 טיפים למתחילים

כדי לקבל מרבית של הנאה מכמה מאיתנו התרגלו לקריאה, כזה בילוי, רק כמה כללים רגילים.

טיפים למתחילים

אל תחשוב על זה כעלבון

כי זה בהחלט לא זה! למרות העובדה שכמעט כל הנשים יכולות לחשב את ההצעה הדומה מאוד מגונה ולחלה רק עבור שחקניות פורנו, למעשה, זוהי דרך מיוחדת יותר להביע אהבה לחזה של נשים.

כמעט כולם מאמינים כי הרוק הוא לא חומר סיכה רע במקרה זה, אבל למעשה זה יתייבש במהירות רבה, ולאחר מכן חיכוכים יכולים לספק אי נוחות. עדיף להשתמש חומר סיכה על כמה מאיתנו התרגלו לקריאה, בסיס סיליקון, זה יישאר כדי להרחיב את ההנאה של עד 5-7 דקות, ואפילו יותר מאשר לא, זה היה צורך לשכוח ברגע הנכון סוף סוף להוסיף חומר סיכה נוסף. עבור נוחות גדולה יותר, לשמור חומר סיכה תחת איך אנחנו רגילים לקריאה עם היד.

אין חזה קטן מאוד

הימנע אחד משני תנוחות בסיסיות

שתי עמדות מתאימות לחלוטין לפרקטיקה זו. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי עבור נשים עם חזה גדול מאוד, עדיף להיות רק, ולא בחור גם ייפול על הגב, כך שתוכל לתלות על זה. במקרה זה, כוח הכבידה יעשה חלק ענק של העבודה, והוא נשאר רק כדי לסחוט חבר בדיקות העצם.

אתה מעדיף לקבל את הגודל יותר, אתה יכול להירגע על הגב שלי, ולתת את החלק שלך סמך את הרגליים שלך עושה את כל העבודה בשבילך.

תחזוקה של גברים עשירים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר יקצה סטטוס ויהפוך חברה מצוינת.

כאופציה, יש עדיין תנוחה שעבורו אתה צריך לשים על הברכיים בין רגליו, כך החזה הוא רק ברמה החברה. אבל כדי להיות לא נוח בעמדה זו במשך זמן רב.

השתמש סיכה יותר

גברים ברובם אוהבים את הציצים של הנשים כל כך הרבה שהם מוכנים לנשק, ללקק, ללקק, למצוץ ואפילו סוף סוף לאכול אותם, ולא תוכלו להסכים כדי לארגן חבר בבחור שלך כזה עיסוי יוצא דופן - הוא כנראה נראה בשמים השביעי מאושר.עבור תרגול זה אין שום מושג ", כמו שכולנו מדברים, השדיים הקטנים איתך", כי בזמן שאתה יכול להפחית את החזה שלך יחד, זה יהיה די מספיק. ראוי לציין כי בפועל זה, בסופו של דבר, עלול לגרום לאי נוחות קטנה, אבל זה לא שווה לדאוג - תאמין לי, הביטוי של הנאה על הבחור שלך נראה לשלם את זה יותר מ.

לא בהכרח להשתמש בכפות הידיים

נראה להעלות את הידיים שלך אתה יכול לסחוט את השדיים שלך עם סיוע. התוצאה לא תהיה נוראה, ואתה תוכל להשתמש בידיים עבור משהו אחר.

אתה יכול להוסיף סקס אוראלי

הכל תלוי הרצון שלך, כמובן, אבל יש לזכור כי עם כל לדחוף את הראש של הפין יהיה ממש ליד הסנטר שלך שום דבר לא מונע ממך סוף סוף לנצל את זה.

לדוגמה, אתה יכול לנשק את הראש עם כל מקרה נוח או ללקק אותו. במקום להשתמש חומר סיכה עם טעמים, אז תהליך זה יכול להיות נעים יותר. באופן טבעי, על כמה חושבים על להתאים תוספת דומה, תרגול נוסף יצטרך, אבל תאמין לי, שום דבר על טבעי זה לא.

אם זה מוכן כי הוא, בסופו של דבר, יכול בהצטיינות על הפנים שלך

כאשר החבר שלך, בסופו של דבר, מגיע לשיא, הזין שלו טבעי נראה כי הוא מכוון על הפנים שלך. אבל במקום שאתה לא רוצה שהוא יסיים אותך על הפנים, רק תבקש ממנו לשפוך על החזה או אפילו להביא את המקרה לסוף בעזרת היד. אבל במקום זאת אין לך שום דבר נגד הזרע על הפנים שלך, לנסות כל כך לדבר, כך שזה לא להכות את העיניים - על אחרת אתה יכול לחוות אי נוחות.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. כל אחד ברור כי אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים.

לישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר ההצעה באה לעבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי אסקוגר רק מלווים את הלקוח באירוע, תומך בראיון מודל ליווי של מחלקת VIP נחשב אינדיקטור למעמד הציבורי.
https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%92%d7%91%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/

לעזור לזוגות לפתור קשיים כמו חיי מין.

Payzuri הוא תרגול מיני מיוחד מאוד, אשר, ולכן, להיות לחתוך כמעט כל הגברים. זה ברור מאוד, מסיבה כלשהי הבנות לשקול את זה פגום, אם כי בחיכוך חבר השד הנשי אין שום דבר כמו שאנחנו לבטאים, על טבעי. אדם יחווה רק רגשות בלתי נשכחים מ Payzuri! זה יכול להיות כמו תהליך נפרד, וחימום טוב מול האופן שבו אנשים רגילים להביע, סקס נלהב עם, כמו שאנו מתרגלים לקריאה, אהוב. תן Paizuri להיות ישירות עם זה "perchout", אשר יביא רומן לתוך העסק שלך ולתת מגוון גדול של הנאה מינית. אל תפחד, באופן כללי, להתנסות ולנסות חדש - תהיה לו השפעה חיובית על היחסים בכלל!

Просмотров: 275 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar