MENU

18:26
מלוות נשים

אני חושב שהסרט הוא דוגמה מצוינת לאופן שבו מתייחסים לנשים בחברה. אני חושב שחשוב להראות את המציאות של מה שעוברות נשים.

הסרט מראה כיצד לא רק מתייחסים לנשים כאל חפצים אלא גם כאילו הן פחות מבני אדם. נראה כי נשים משמשות כעבדים ולאחר מכן נזרקות כאשר אין להן שימוש באדונם יותר.

את הביטוי "מלווה נשים" ניתן למצוא בתנ"ך, כלומר גבר מלווה באשתו או קרובת משפחה אחרת. בתנ"ך, הביטוי הזה משמש כדי לסמן שאדם מת וכעת הוא נישא לקברו. הביטוי "מלווה בנשים" מופיע גם בהמלט של שייקספיר. https://nanadiamond.com/city/Discreet-apartments-in-Tel-Aviv.php

בסוף המאה ה-18 הפך הביטוי "מלווה בנשים" ללשון הרע למוות. זה שימש בדרך זו מכיוון שנחשב לא ראוי שאישה תהיה נוכחת בהלוויות.

חלק זה עוסק באופן שבו נשים עדיין מלוות על ידי הגברים בחייהן.

נשים מלוות לרוב בגברים.

המילה מלווה בדרך כלל אחריה מילת היחס "על ידי", שניתן להשתמש בה כדי לקשר אדם עם מקום או דבר כדי להראות שהוא נמצא בחברת מישהו או משהו אחר.

בפעם הראשונה שראיתי אישה בליווי שומר חמוש, הייתי בבירת ניגריה. הרחובות היו הומים באנשים, אבל האישה הזו הלכה לבדה. היא לבשה חצאית עד הרצפה וחולצה רפויה שהתנפלה על כתפיה. היא הלכה עם ראשה למטה, שערה מכסה את רוב פניה. היא נראתה כאילו היא באבל.

בפעם השנייה שראיתי אישה מלווה בשומר חמוש, הייתי בבירת איראן. האישה הזו לבשה צ'אדור ואחזה בזרועו של הגבר שלצדה כשהלכו ברחובותיה העמוסים של טהראן. זה לא היה סתם גבר - הוא לבש את אחת התלבושות האלה שגברים איראנים לובשים כשהם הולכים למסגד לתפילת יום שישי: טוניקות ארוכות ומכנסיים רפויים, עם גרביים לבנים על רגליהם וראשיהם מכוסים בכיפה או בטורבנים לבנים.

בשני המקרים נראה היה שלנשים הללו לא הייתה ברירה

חלק זה עוסק בחשיבותן של נשים במקום העבודה וכיצד התעלמו מהן במשך זמן רב מדי.

נשים תמיד היו נוכחות חזקה בכוח העבודה, אך לעתים קרובות התעלמו מהן. נשים הן לא רק חלק עצום מכוח העבודה, אלא הן גם מהוות מחצית ממנו.

נשים נוטות יותר לעבוד בעבודות בשכר נמוך, וזה בגלל שיש יותר נשים שעובדות בתעשיות כמו טיפול בילדים או קמעונאות. הם גם נוטים פחות לקידום לתפקידים גבוהים יותר מאשר גברים.

כדי לוודא שנשים לא יתעלמו יותר, עלינו לוודא שאנו מגייסים אותן לעבודות חשובות ולתת להן גם הזדמנויות לקידום.

Просмотров: 73 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar