MENU

22:11
למה סקס עם נרקיס הוא מיוחד?

סקס, כפי שנהגנו לדבר, מרכיב רומנטי - הסימנים העיקריים של רוב היחסים הבריאים בין אנשים שחווים רגשות חזקים זה לזה. שני האלמנטים האלה במציאות חשובים כדי לבנות, ולשים את זה במקצת, לשמור על קשר חושני פורייה, אבל עכשיו נדבר על סקס. ונרקיסיזם.

התוכן של המאמר

1 הכל על סקס עם נרקיס: השקפת העולם של משתמשים Quora

אולי כמעט כל הבנות, בסופו של דבר, נתקלו בחורים, המזג שבראה עודף הערכה עצמית הערכה עצמית. אולי כמה נשים, לשים את זה בעדינות, ניסה לבנות מקרים רומנטיים עם יצורים יוצאי דופן אלה, ואז לציין כי סקס איתם הוא עוצר נשימה. נערות ליווי באילת

זה כך? ואם כן למה זה לא בטוח? בואו נבין.

הכל על סקס עם נרקיסים: Jerovna מפרסמים Quora__Quora

- אז למה המין עם נרקיס הוא כל כך טוב? - שאלה שאלה ג 'יזורים סקרנים של השירות החברתי של קוגניציה Quora. נערות ליווי באילת

ריברס בלייק:

"כאדם שמנסה להיפטר איך אנחנו מביעים, נרקיסיזם רומנטי, אני יכול, לשים את זה בעדינות, להודיע ​​על הסיבה לך על איזה סקס איתנו הוא כל כך טוב. לתשובה אין שום קשר עם הנאה והנאה, הוא מקודם רק על רמות חושיות וחשובות.

Narcissus לומד אותך, סופג כל מילה שמעה כמו ספוג. הוא ינסה לשים את זה בעדינות, לגלות את כל ההעדפות שלך, תשוקות ופנטזיות. פרטים - מי הוא החבר הכי טוב, איך להגיע, כל narcissa. הם פגעו, תראו, ללמוד ואז להשתמש בכל עובדים על עצמך באינטרסים שלנו.

בעבר ... לעתים קרובות הסתפקתי באגו שלי דרך פגישות רומנטיות ארוכות עם הגברות, אשר, כמובן, זרמו למשהו יותר מאשר הרגיל (אבל נלהב!) נשיקה לשלום. שמפניה מקלחת, ורדים סגולים, משקאות אלכוהוליים שונים, רוחות מטושטשות, עיסוי עם הקדמה של ג'לים ארומטיים ואדים, מוסיקה רכה או אכזרית; מוקדם יותר ממה שאתה נהנה כמו גברת, הייתי מעלה את ההנאה הזאת כמה פעמים.

היית מכינה בתהליך של שיחה רגועה, כפי שאנשים רבים חושבים שהצבע האהוב שלהם, ולפגישה הבאה, הייתי מכין את המתנה הכי מדהימה עם הקדמה של גוון זה בחיים שלך.

נרקיס, באופן כללי, ללכת כמעט הכל לא למען טרף, אבל למען הלב והנפש, כי רוב העולם רואה בארה"ב אוהבים גדולים, אם כי, לשים את זה בעדינות, לבנות איתנו מקרה - כי יותר של moroka ".

קריסטין מקנדלס:

"נראה לי כי נרקיסים אינם רעים במיטה, שכן יש להם הרבה ניסיון? Narcissus הוא אטרקטיבי ביותר כמו נפשית ועל הרמה הפיזית. הם צריכים להדגיש את העובדה.

הקיצוני ביותר שלי היה במציאות, כפי שאנו מדברים כל הזמן, טעים: במיטה - חיה פראית אמיתית, בימים אחרים - המלאך הכי חיבה וקשוב. אבל היינו צריכים להיפרד, כי התברר שיש לו בן זוג ושלושה ילדים.

אה, ועל ידי הדרך ... הם מסתכלים באופן מסורתי מאוד כמו רבים באים לידי ביטוי, הרבה פורנו.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. שוב ושוב, קונים - בנים מוצלחים, זה שרוצים להיות בדיוק להופיע במבט בחופשה, הליכה מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. זה להרוויח מספיק די, על מנת לגמרי ומלא לספק באופן אישי את האובייקטים הדרושים.

דרכו, הם לומדים מספר רב של טכניקות מסקרנות, אם אתה יכול להגיד כל כך ".

מריה לוכס:

"הצעיר האחרון שלי היה, כפי שנראה לי, סוציופאט, וכפי שאנשים נהגו להביע, נרקיס בקנה מידה מלא, ומין איתו היה הדבר היחיד שהסתמך לי מאוחר יותר ביחסינו.

הוא נטל אותי במדויק לכל סוג אחר של פעילות מינית, וו, להרשים ולעכב, אך בסופו של דבר, חוסר הקשר החושני בינינו הגיע לתכונה בוטה, מדוע הסיימו המין להביא כל תענוג.

ללא שם: אני יכול לקרוא את החוויה הזאת ... ללא שם: סתני כואב. הוא אמר שהוא אוהב אותי (שאל איך אני מזוהה אותו ברגשותיו), אבל לא היה שום דבר למילים האלה. בנוסף, בתהליך של אינטימיות אינטימית, הוא רצה לשלוט בכל דבר! כל הזמן באותו יציבה, כל הזמן לבד ואותם מעשים, כל הזמן לבד ואותו עניינים. הוא לא היה אכפת לי גם את הרגשות שלי, בזמן שאני באמת, בסופו של דבר, מאוהב בו (או בתמונה, שבו הוא הופיע מולי בידי הנקבוביות הראשונות של העסק שלנו).

י '. ז '. Remeng:

"סקס עם daffodies יכול להיקרא די טוב במשך שלוש סיבות:

1 - הם עושים אהבה ולמעשה גם כותנה למטה כדי לספק לך הנאה מקסימלית בתהליך של preludes וחדירה (אבל זה לא ממשיך לנצח, כפי שאני גם רוצה, שכן עם הזמן הם מתחילים לקחת סקס כמו אלמנט של ניכוי לך בחייו).

2 - הם פשוט משקפים אותך, בזמן שאתה משקף את עצמך דרכם - הם מעמידים פנים שאתה, זה היה מאוחדת על ידי מספר בלתי מוגבל של תכונות מענגות נפוצות (שם זה, למשל, נשמות דומות); הם לומדים את ההעדפות שלך עם הזמן כמעט לנסות על התמונה של האיש שלך ללא דופי ... אולי, במיוחד מסיבה זו, כמעט כל הנשים שנמצאו עם Narcissus להתחיל, באופן כללי, כדי להרגיש את זה מגעיל, בלתי ניתן להריסה, ואת עצוב ביותר, הרגשה שווא תִקשׁוֹרֶת.

3 - עם הזמן, המקרה עם Narcissus הוא מומר נורא, כמו התנופה חושני הוא לבוא לידי ביטוי: למשל, במהלך היום והיום, הם יכולים להשפיל אותך לארוחת צהריים מבושל, ובערב, לשים את זה בעדינות , יגמור לך עם רוך מטורף, ייתן לך אתה כמות שלא יתואר תשומת לב, אנו נותנים לך דונם, כפי שכולם יודעים, נעים נעים לך לחלום, - ובאך, המוח תלוי.

אם זה יקבל איתך יחסי מין לעיתים קרובות, ללא מניפולציה וקשרים טראומטיים, אז ... הוא יהיה רגיל. וכך אתה רק עוד קורבן של נדנדות חושניות, ו, לצעיר הנפש העמוק ביותר, אתה צריך להציל ".

אנה Starinskaja:

"סקס עם נרקיס הוא לא רע מאז שהוא נרקיס. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל שנים של חיים בתפקיד מניפולטור אנוכי מסוגלים להתגלגל, כפי שאנו מביעים, כל אחד במאהב המקצועי ומפתה עם נטיות דומיננטיות ברורות הן מבנקאות פיזיות ונפשיות.

גם אם סקס במציאות הוא לא כל כך טוב, "כפי שאני רוצה", היכולת לתמרן, כפי שכולם יודעים, לפחות כמה נרקיסה כל כך טוב, כי לאחר זמן מה אתה מתחיל להרגיש שהוא היחיד הטוב ביותר האיש בעולם.

נרקיסים משתמשים בקסם של מין ונוגע כדי לשמור על הקורבן שלהם ולכפות אותו, בסופו של דבר, המבקשים יותר.

Esquiters מוכן רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ונכונים. עם זאת, זה לא רק רגעים מוצקים בעבודה.

הם מסוגלים לעשות זאת עם איך אנחנו מביעים, חוסר נשים מיד, ואת הנורא ביותר - הבנות האלה לא יחשוד שהם לא רק. לכן נרקיסים מעדיפים כל הזמן לעשות אהבה באווירה נוחה - למשל, בבית או במכונית שלה.

ולמה? ומאז ככה הם משוכנעים שאין מצלמות מוגנות או עדויות של צד שלישי ... אבל אם הקורבן, באופן כללי, הוא חלק מסביבתו, תאמין לי, הוא יעשה הכל כדי לשמור על פיה על הטירה ולא דיברו על חייו האישיים שלו. תארו לעצמכם עובדה אחת, לכן, באופן כללי, עבודה עם נרקיס וכל יום כדי ליצור גבירות יפה סביבו, אשר הוא התחיל להיות מחבק, אבל עם כל זה חזק יותר מאשר רגיל טוען על היעדר צורך חריף לקנאה ותנודות, הכל באותה מידה, להסיע את עצמך לתוך קבר הכאב, ייאוש ומתח. מאוד מסוכן, בידיעה שהם יכולים להיות הגרן שלו.

הנוכחי, שאם האיש שלך הוא נרקיסיס, והבנות הסקסיות מסתובבות סביבו, והוא לוחץ, כפי שכולם אומרים, לדבר ברצינות, מכריז עליך על איך אנשים רגילים להביע הנדנדה, בבקשה לרוץ ".

ג'ון מיכאל:

"נרקיס לא עושה אהבה. שים לב שהם מנסים. לעתים קרובות הם שונים כפי שאנו רגילים לדבר מלא של נכונות לחימה לפחות באיזו שעה של יום ולילה והם מסוגלים סוף סוף מוטבע בהם hypersexuality. הם לא יודעים מה זה - להיות ביישן. כולם יודעים שהם מערייכים זיון טוב לא נעים. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שרוב הנרקיסים - רק אובסקי, אשר מושכים גבירות חמודות עם ליטוף, קרבה ונשיקות, ואז ... לשבור את לבם השברירי ". נערות ליווי באילת

Просмотров: 94 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar