MENU

16:23
העובדות המעניינות ביותר על מין לגברים ולנשים

סקס כבר מזמן לא רק שיטה של ​​גידול, אבל מלא נופל חלק מהיחסים האנושיים. ולמרות שכולם עושים, אבל כמה אנשים מתעניין במין עם נקודת מבט מדעית, סטטיסטית. עבור מאוד סקרן - עובדות על סקס.

התוכן של המאמר https://israelnightclub.com/apartments/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D/

1 במספרים 2 סטטיסטיקה 3 השפעה על הגוף 4 עובדות על סקס בעולם של בעלי חיים 5 בעולם 6 עובדות על זרע 7 גברים ונשים

במספרים

אם לאדם יש אורגזמה מתמשכת רק 6 שניות, אז האישה נפלה תענוג ליהנות מהם עד 20. בממוצע, המין הראשון מתרחש במתבגרים 17 שנים. נכון, הבנים במשך חצי שנה מאוחר יותר - ב 17.5. אבל לכל החיים, לשפוך גבר בממוצע 7200 פעמים. ו 2000 פעמים - במהלך אוננות. בתגובה לכך, יותר ממחצית הבנות הנסקרות ציינו כי הם מחקים מיומן אורגזמה לפחות פעם אחת. רק 4 שותפים מיניים בממוצע במשך זמן רב באישה אחת. כלומר, למישהו יש 20, למישהו יש 1 ... בממוצע - 4. עם התרגשות חזקה מאוד, הנרתיק של הנשים יכול למתוח לפחות 200% יותר. אולי זאת בשל העובדה כי בדגדל נשים 2 פעמים קצות העצבים מאשר בחבר הגבר.

התקשות רוסית וחוסר מידע הולידו את המסקנה השגויה כי ליווי הוא עכשיו משהו מביש, יש צורך להשתיק על עובדה זו. אבל כאן היחידות המעטות יודעות כי ליווי השירותים בישראל אין שום שיתוף עם זנות.

כולם אצל נשים - 8000. הרשומה לקבלת כמות גדולה של אורגזמות לשעה היא 134 פעמים. ובתוך חצי שעה, ילדה רגילה שורף במהלך סקס 144 קלוריות. במקביל, אם יש לך יחסי מין יש לפחות שלוש פעמים בשבוע, צריכת קלוריות השנתית יהיה כ 7,500 קק"ל. סקס, במובן מסוים, בדומה לקרדיוגרפיה, כי עם אורגזמה, הלב האנושי מגיע לדופק ב -140 פעימות לדקה. בשנת 1999 הוקם תיעוד גלובלי על ידי מספר השותפים במין קבוצתי. רשומה זו מותקנת היסטון, הצליחה לקיים יחסי מין עם 620 גברים בתוך 10 שעות. בקרב הגברים הוא שיא להלן. שחקן פורנו ג'ון מסוגל להתמודד רק עם 55 בנות ליום. אבל הספרה המרשימה ביותר יכולה להתפאר בתה של הקיסר הרומי אוגוסטוס. ג'וליה הצליחה לישון, תשומת לב, 80,000 גברים. שוב - עם שמונים אלף גברים. כי אבא זה דגימה אותה על אי פנדטיה. אבל ההפך שלה - קלרה הקצר, היא הבתולה העתיקה ביותר בעולם. היא היתה בת 108. האוסף הגדול ביותר של הפין, ובדרך אגב, היקר ביותר, הוא באיסלנד. מוזיאון נפלו עם גאווה מציג את המבקרים שלה יותר מ 200 תערוכות. במהלך יחסי מין, אדם מבצע מ -60 אז 120 מעשי חדירה - חדירה. שיא עולמי נוסף נקבע על ידי כריס ניקולסון. במשך דקה אחת, אדם היה מסוגל unbutton 10 בראס באמצעות יד אחת בלבד. כ -100 מיליון מעשים מיניים מתרחשים כל יום לאורך כדור הארץ.

סטטיסטיקה 2

על פי סטטיסטיקת מין - הקדמה נמשכת זמן רב יותר מאשר סקס 2 פעמים! 10 דקות הולך על משחק מקדים, עבור זוגות מין לבלות רק 5. גודל החבר הממוצע במדינה הנרגשת הוא מ -13 ל -15 סנטימטרים. שדיים שעירים של גברים הוא הפתוגן ל -88% מהנשים. עבור 85% מהנערות, משך מין הוא גורם חשוב. אם אתה מציע נשים סקס או שוקולד - 70% יעדיפו שוקולד. אג"ח מין אקראיות מתרחשות לעתים קרובות יותר מאותן בנות מורכבות בגלל המראה שלהם. ממחלות מין מין בקונדום מגן רק ב -97%. מרילין מונרו ועוד 12% מהנשים מעולם לא חוו אורגזמה. סקס במקום העבודה מעדיף 10% מהאנשים. הצג פורנו משפיע על כמות האונס. לדברי מדענים, לאחר התפשטות סרטי פורנו, אונס הפכו עוד 85%. עזרה בבית מגדילה את הסיכוי למין. 50% לעתים קרובות יותר לעשות את האנשים האלה שאינם linted כדי לעזור עם מטלות הבית. על פי הסטטיסטיקה, כל אישה 9 מבצעת חוב נשוי רק לפי הצורך.

להשפיע על הגוף 3

סקס יכול להיחשב התרופה האמיתית ביותר. העניין הוא כי במהלך שיעורי מין, אותם חומרים מיוצרים כמו שיכרון נרקוטי. בנוסף, אלה אנדורפינים לפעול על אתרי המוח במהלך יחסי מין, כמו גם בשימוש בסמים. סקס הוא לא רק תרופה מכל המחלות. בשל העובדה כי פעילה, ולא מאוד, יחסי מין מאיץ את עבודתם של מערכת הדם, אשר יש השפעה חיובית על התפתחות הזיכרון. אבל זה לא ישמור מתקתק לב. אפילו טוב אימון סקס cardio יכול להסתיים בדיוק. ועל פי מחקר, 85% מהגברים שמתו מעצירת לב בזמן מין - העוסקים בהם עם פילגשו. אם ילדה אומרת שהיא קצת דחוסה, אז היא לא רוצה לעשות מציצה - להציע לה באומץ את הדרך הבאה. מלח צובט בקצה הלשון מול מלטס אוראלי יעזור להימנע מרגשת זו לא נעימה. אם אתה נראה יותר מדי פורנוגרפיה, אז כפות הידיים לא יהפוך לשיער, זה מיתוס. אבל בעיות עם פונקציה זיקפה הם ממש אמיתיים. אגב, פונקציית הזיקפה נצפתה בסמסטר השלישי. בנים העובר. כן, גברים חושבים על סקס עוד לפני שהם מופיעים. כנראה, הם פשוט יודעים כי סקס רגיל הוא משכך כאבים מעולה. פעילות מינית קבועה יכולה להפחית באופן משמעותי את סף הכאב בבני אדם. ובמהלך מין קר יכול להאיץ את תהליך ההתאוששות! אין לקיים יחסי מין במקומות מסוכנים, כפי שהוא יכול להפיל את המערכת של הגנה עצמית אינטואיטיבית. העניין הוא שבמהלך האורגזמה, סעיף המוח, שאחראי לפחד וחרדה פשוט חדל לתפקד. אם אדם מסרב לגמרי סקס, אז הזין שלו יכול לרדת בגודל. באזור סביב העקב הם הסופים שיש להם קשר ישיר עם גופים איברי המין. אז עיסוי הרגל האור נעים הוא מסוגל לדבר פתוגן טוב. מערכת החיסון עבור זוגות אלה שיש להם יחסי מין לפחות פעמיים בשבוע - גבוה יותר מאלו של מי סקס הוא חג. בשל העובדה כי במהלך המין יש את אותם הורמונים של שמחה, כמו בצחוק - אורגזמה מאריך את החיים. אגב, האורגזמה מגיעה מהר יותר, אם יש לך סקס חם. ועוד יותר הנאה ממין מקבל אוהבי קפה. ובכן, או אוהדי תה ירוק, יש עוד קפאין יותר. עבור כמה סקס מסתיים עם מעילה של האף שבו הם לא יכולים לעשות שום דבר.

עובדות על סקס בעולם של בעלי חיים 4

את העונג של סקס לקבל הכל, כי בלי זה לא יהיה הרבה רבייה של המין. אבל רק דולפינים ושימפנזות גמד עוסקים במין בשביל הנאה. ואנשים. אבל הפינגווינים הנשיים מעשיים יותר. הם קיימים יחסי מין לא בשביל הנאה, אלא למען חומר בניין. לדוגמה, אם הזכר מציע אותם תמורת חלוקי מין - הם יסכימו. חולדות הן חיות מבחינה מינית ביותר. הם יכולים לקיים יחסי מין ל -122 מעשי מין בשעה אחת. אבל קרוביהם הם עכברים מצריים, יכולים רק לעמוד עד 100 פעולות מיניות לשעה. האריות הם גם עושים טוב - הם מוכנים לקיים יחסי מין עם לביאה במשך כ 50 פעמים ביום. החיות המאושרות ביותר יכולות להיקרא חזירים. הם מסוגלים לשמוח באורגזמה אחרי מין במשך 30 דקות. אבל הנשרים מוכרים כאקרובטי ביותר. ציפורים אלה יכולות לקיים יחסי מין ישר באוויר, תוך טיסה. אבל יתושים להשקיע על סקס לכל לא יותר מ 3 שניות. חבר פיל אפריקאי באורך יכול להגיע 2 מטרים זה, אגב, זה יהיה מאוד נוח עבור נקבה של לווייתן כחול, אשר הנרתיק יכול להיות 2-3 מטר אורך.

בעולם 5

רוב המין עוסקים ביוונים. זוג יווני אחד יש סקס על 138 פעמים בשנה, כלומר, בערך 12 פעמים בחודש ולפחות 3 פעמים בשבוע. והנה המין הנמוך ביותר בחייו של היפנים. בממוצע, זה רק 45 פעמים בשנה, כלומר, 3 פעמים בחודש. אנשים עתיקים - Aztecs, לא מותר בתולות לגעת אבוקדו. הם ראו את הפרי הזה עם אפרודיזיאק חזק, מסוגל להפיל בתולה מן הנתיב הנכון. בין כל המקצועות, הפתוחים ביותר הם נציגים של התעשייה הפיננסית - הקופאים, רואי חשבון ומממנים. קניות ומוזיאונים הם הקשים ביותר ללכת Agalmatophila. אנשים אלה נרגשים למראה בובות או פסלים. אגב, מתורגם מן היוונית העתיקה, המילה "סקס" יש משמעות רומנטית מאוד - "מקום משחק". המוזיאון הגדול ביותר בעולם לאמנות ארוטית הוא במיאמי - הוא מכיל יותר מ -4,000 תערוכות. עם תדירות ממוצעת של מין, זה ביפן כי אורגיה מסיבית ביותר נרשמה. זה היה הממונה על 250 נשים ו -250 גברים. אולי לא היפנים. החוק השימושי ביותר אומץ בארה"ב. לדבריו, אסור לקיים יחסי מין על ידי בני זוג אלה שיש להם ריח לא נעים של שום, קשת או דגים. מדינות רבות מקבלות אימפוטנציה כגורם הרשמי של הגירושין. בספר רשומות גינס רשמה את שם המושל - Mulai Ismail Ibn שריף. הוא הפך לאב של 700 בנים ו -342 בנות.

עובדות על זרע 6

בימים 13 ליטר הזרע יכול לעבוד אדם לכל החיים. המהירות של אחד spermatozoa הוא יותר מ 45 ק"מ לשעה, שהוא פי 15 יותר להולכי רגל מהירות. Cum מסייע להילחם בדיכאון! הוא מכיל חומר המסייע להתגבר על מחלה זו. בשפיכה אחת (כמה מיליליטר) ישנם כ -100 מיליון זרעים. כך שהזרע היה מתוק - אדם צריך לשתות אחד וחצי ליטר של מיץ אננס טרי. זרע, באמת לא אנושי, משמשים באופן פעיל בקוסמטיקה כאמצעי נגד קמטים. כמה נשים יש אלרגיות בהצטיינות. הוא מתבטא בעצמו כמו גירוד וגירוי בנרתיק.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, קונים - צעירים מצליחים אשר גרועים ממה שהוא יתרון להופיע במבט אחד בפגישה, לוקח יד עם בחורה בהירה. רווח זה מספיק, על מנת לכסות באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

או בבטן וחלל הפה עם מין אוראלי. במתקני אחסון מיוחדים של חומר גנטי - בנקים זרע - Spermatozoa מאוחסנים בטמפרטורה של 196 מעלות צלזיוס.

גברים ונשים 7

על פי סיבה מדהימה ובלתי מוסברת, גברים עישון יש סקס פי שניים. משך הפעולה המינית מושפעת באופן חיובי ממשימת הבשר הקיצוני. בנות קיץ רוצה סקס יותר מאשר בחורף. בעת שימוש במניעת הריון הורמונליים, רגישות אצל נשים במהלך המין היא ירידה במידה ניכרת. רק 1% מהנשים היו בר מזל מספיק כדי לחוות אורגזמה בזמן עיקות. וכמה מהם מצליחים לקבל אורגזמה רק מנשק או מ דחיסת רגל חזקה. יותר מאשר על גברים, נשים אוהבות לדבר על סקס. "שיטה איטלקית" היא לא בישול או יכולת להוביל שיחות ארוכות. זוהי דרך ללבוש קונדום של הפה שלי. בתחילה, הוויברטור הומצא כאמצעי להיסטריה נקבה. הוכח מדעית כי לסביות חווים אורגזמה לעתים קרובות יותר מאשר בנות עם נטייה מינית מסורתית. הכי פופולרי זכר תשוקה - מציצה. כמעט כל הנשים מגדילות את הליבידו במהלך הווסת. יציבה לא בטוחה ביותר למין - "רוכב". כאשר אדם מתרגש, הזיעה שלו רוויה כימיקלים אשר ארומה גורם תשוקה מינית אצל נשים. יחסי מין קטעו הוא אחד הסעד הפופולרי. אבל זה אורגזמה במהלך יחסי מין שמגדיל את הסיכויים להיכנס להריון, שכן השרירים של הנרתיק מצטמצמים ודחף את הזרוע עמוק יותר. נשים הן הרבה יותר מפנטזות על סקס מאשר גברים. גבר מסוגל לחוות זקפה לשתות שתי כפות של דם. וכמה נשים חותמות אורגזמה בזמן הלידה של ילד או האכלה את שדיו. כל אחד הוא מסוגל לחוות אורגזמה בזמן שינה כשהוא חלום על ארוטי. שפתון אדום המציא את הכוהנים המצריים העתיקים של אהבה, לפיתוי של לקוחות. שפתיים אדומות במהלך מין אוראלי ויזואלי דומה לגברים הנרתיק. מדענים מצאו ריח שמתרגש אדם. ליתר דיוק, זה תערובת של שני ריחות - לבנדר וזרעי דלעת. נשים הן גם מסוגלות לשפוך, כמו גברים.

למעשה, העובדות על סקס היו מציירים רשימה הרבה יותר גדולה, כי עכשיו נושא המין והיחסים נלמד באופן פעיל על ידי החברה המדעית. יש עדיין הרבה עובדות כיף ושימושי על בילוי נעים זה.

ואיזו עובדות מעניינות אתה יודע? שתף את ההערות!

העובדות המדהימות ביותר ומזעזעות על איך הם קיימים יחסי מין בימי קדם, מחכים לך במאמר הבא שלנו! ללכת רחוק יותר על ידי התייחסות!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

סקס - המושג הוא מתיחה מאוד. רבים מאמינים בטעות כי מילה זו מרמזת רק חדירה נרתיקית. למעשה, סקס יכול להיות שונה מאוד! אנאלי, בעל פה, אפילו וירטואלי - עשרות פרקטיקות unexfused מחכה לכל זוג. לא להגביל את עצמך לבד סקס קלאסי. נסה אחרת ולא לפחד ניסויים! סקס לא צריך להיות על פי התוכנית ועל לוח הזמנים. לא להגביל את הפנטזיות הסקסיות שלך ולראות פרצופים חדשים של הנאה! יתר על כן, היום יש הזדמנויות רבות. וכל האיסורים הם רק בראש שלנו.

Просмотров: 104 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar