MENU

23:15
אסקרץ של "בית -2" - שמועות ותערוכה

"בניית האהבה שלך" - במהלך השנים של המופע הריאליסטי "DOM-2", המטבע נדחה והפרויקט עצמו הפך לקישור לנשים רגועות שלא יעבדו סוף סוף לעבוד, כמו הרבה בין אנחנו חושבים, כמו רובנו שימשו לדבר על גברים עשירים. המשתתפים הראשונים ניסה באמת לבנות, במקרים קשים, למצוא את זוגיהם ומישהו אפילו התחתן לפרויקט. מאוחר יותר, כל יציאה של הטלוויזיה לא עבדה ללא שערוריות חקר של משתתפים כי ליווי ויניל. ובנות אפילו לא מסתירות כי הם מרוויחים שירותי ליווי, חישוב על הבית -2 כדי לזכות בתהילה ולהגדיל את המחיר של Ozonia מלווה, כמו כולם יודעים, גברים מסוכנים.

כדי להבין אילו משתתפים כמונו להביע, את טלטרו המפורסם, כפי שהיה, הוא גזע, לא כל כך קשה. די נראה איך אנחנו רגילים לדבר, דף אישי ב Instagram ולראות את התמונה הקיצונית. אם האישה חזרה מדובאי לא להיות כל כך הרבה זמן, הוא הלך לתאילנד, והיסס מאוחר יותר על החוף בטורקיה, כנראה את שירותיו, באופן כללי, הורה ללקוחות של מרגריטים הזקוקים לוויה. חג רגוע.

על פי שמועות, תג המחיר על המשתתף המקודם של המציאות מראה גם מתחיל מ 4000 $ ביום. טירון Zo Privat זוכה חתיכת דולרים. זה אפשרי כי על איך לדעת הכל, כוכבים מרגיעים בבית-2 מסכים פחות מ 15,000 יורו.

פואולה זוכרת את האקופרטורים, אשר יחסו ליווי הוכח במישרין או בעקיפין.

אלנה ברקובה

האישה תפס את התפקיד ב Telestroyka מההתחלה ובונה איך אנחנו כל הזמן מדברים על דברים נלהבים עם רומן trtiakov. השערורייה פרצה כאשר סרטונים פורנו עם תפקידו של ברקובה בתפקיד הראשי בראש. כמובן, כולנו יודעים היטב כי באותו זמן, "DOM-2" היה עדיין puritan כמו השוואה עם אמיתי ולנה גורשו בבושה של המופע. הרומן לא רצה להדגיש את העובדה שאנחנו רגילים לומר, אהובים, בהתחשב בעצמו נעלבו.

אלנה, ככלל, הודתה מאוחר יותר שהוא אפילו רוצה לסיים את החיים עם שימוש עצמי אם הוא מבויש בכל הארץ. אבל במהירות סיים, להבין כי בפופולריות, אתה יכול לנצח. Berkovo מאורגן Velocheat ארוטי, עשה חנות סקס מקוון. כוכב המופע של הטלוויזיה רק ​​מבצע אירועים ארוטיים ועל החיים של כולם, פלטפורמה נפרדת מתאימה, כל כך הרבה מאיתנו, אומר כל הזמן, ערבים פרטיים עבור לקוחות מעוכבים.

Ekaterina Kolisnichenko

שתי אחיות תאומות נתפסו את התפקיד - קטיה וג'וליה קוליסניצ'נקו. בכל מקרה מוזר, אבל בעוד ג'וליה מצאה את התינוקות שלו באהבה, נשואה ומשוכפלת, קטייה המשיכה לשיטה אחרת. כמובן, כולנו יודעים היטב כי יש לך עמוד Instagram פופולרי, שבו אתה יכול לעקוב אחר העברת תוכנה משתתפת לשעבר, כמו כולם יודעים, מדינות שונות. בנוסף, התמונה, היא הפכה, הוכחה, כמו Kolinchenko, איך אנחנו רגילים לומר, חיים יפים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

במלווה, הם התחילו להאשים בגלוי את קתרין, כאשר האינטרנט גם הוציא צילומי מסך של התכתבות, שם אישה בעלת דרך לא ידועה, כפי שאנו מדברים כל הזמן, אדם דן, כפי שהוקם, את הנסיעה הבאה ל המלדיביים, ולבסוף, משא ומתן על עלות ההוצאות לשירותי ביניים. ובכן, שקאטיה ניסתה לבסוף לדמיין עד סוף מה שבאה לידי ביטוי, בדיחה לא מוצלחת, גם אם היינו אמורים לדבר, האוהדים הבינו שהוא זוכה ליווי.

מאוחר יותר, אסקוגר Katerina בשם אחד המשתתפים של המציאות להראות חבר דרייה. היא משוכנעת שקטייה בילה את הלילה עם אלכסנדר סרוב לקרנות. Kolisnichenko התחיל להגיב על שמועות אלה כי יותר ויותר, לשים אותו מעט, את החשד המחוזק של אוהדים, אשר באמת עובד במלווה.

דאריה חברים

האשה פתוחה, בסופו של דבר, אומרת שאין לה מה לומר נגד נותני חסות ומקבלת, בסוף, מלווה בחורים לכספים. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב כי המשתתף היה מאולח, כי אנחנו כל הזמן מדברים על האופי שערורייתי של telestroyka והפך במהירות לאחד הכוכבים הבהירים "בית 2". כולם יודעים שאלכסנדר סראוב, שלקח אותה לתחזוקה הפך לקדוש הפטרון של דריה.

Victoria Bonya

למרות שהכוכב של סדרת הטלוויזיה מגיב לפחות אזכור לה כמו אסקורטיטני, רק אישר כי הבונקה עבדה בעבר על ידי ליווי בחורים עשירים עשירים. הערב עם המשתתף לשעבר של המציאות עולה שמועות מ 15 עד 20 אלף יורו ובלקוחות, כי רובנו שימשו לומר, את האישיות של התקשורת, כי הם נתנו את עצמם עצמם.

מאוחר יותר הודה ויקטוריה כי נפגשתי כדי לדבר עם חבר 'ה עבור כספים. תארו לעצמכם עובדה, למשל, החברה עם פייר אנדורן היתה גם פעולה שיווקית. יש צורך להדגיש מה נשיקות וחיבוקים על הבונקה הציבורית זכתה 500 אלף. צְבִי. שים לב כי המיליארדר גילתה את הציבור. פעולות יחסי ציבור אלה הן למעשה ליווי, רק בעולם.

אולגה רפונזל

אישה בקיצוניות ניסתה להכחיש את השתתפותה בתעשיית הפנאי. אבל צ'אט הווידיאו שלו הוענק, שבו כל מי שרוצה לבקשה, כפי שאנו מתלבטים, סכום מסוים יכול לפקח על הדרך בה אנו מבטאים, לשחרר את מניות אולגה. אני באמת רוצה להדגיש את מה שהראפונזל עשה שם, שאפילו חוו על ידי הסדרים, תוך התבוננות בקושי כיסה את עיניהם.

אוקסנה אפוטב

זה משתתף לשעבר "בית -2" נכשל בהצלחה להשלים את הקריירה Escalogog. בלונדינית יפה, אם כי הוא נשאר על הפרויקט במשך זמן רב, אבל הוא הפך לפגישה, אחד המשתתפים הבלתי נשכחים. לא, אישה התנהגה בתערוכה בהגינות והיה אפילו כיצד להתבטא, משעמם, למרות המראה הצבעוני. אני חייב לומר כי הגירוש של אוקסנה הפך להיות כוכב אמיתי. Petit כולם יודעים מה כולם יודעים, מופעים שונים, הובילו את התוכנית וסופקו, כפי שרבים מאיתנו כל הזמן, אישים מעוכבים. שירותים פרטיים.

ואת Apoteaeva נזכר כי החיים שלו מאוד זוהר, לשים את זה באותו זמן קטסטרופלי, הוקם בצורה קטסטרופלית, אלימה מוות על הדרך למוסקבה-ריגה. מי הרג את אוקסנה, שעבורו פנה לבסוף, לא ברור לפני הרגע הזה.

מרגריטה קרן

ראשית, ברונטית בוערת עם חזה גדול שניסיתי על הפרויקט, בסוף, לבנות רק מעצמי, מעמיד פנים שהוא עושה משהו בשביל משהו של כומר. אבל מאוחר יותר, ריטה, ככלל, השתחררה ואמרה כי למעשה כדי לספק את שירות הליווי לפני כן, לכולנו כל הזמן, התוכן של אדם מאובטח. זה לא סוד לאף אחד, הכומר הוא בכלל לא. ואף על פי שרן אמרה כי היא הסתיימה בעבר, התכתבות שלה עם הלקוח הושם בתעלת המברק, שם היה דיון על מתן השירותים של 60,000 $.

Просмотров: 193 | Добавил: antionettebji3 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar